102338 Ergebnisse zur aktuellen Sucheinstellung
TrackRank mind. 3

Tour #163614: Konecchlumí -Jičíněves -Kost -Mužský -Kozákov -Železnice

Kategorie: Trekkingbike
Tschechien » Královéhradecký kraj (Königgrätz) , Středočeský kraj (Mittelböhmen) , Liberecký kraj (Reichenberg) » Český ráj, Jičínská pahorkatina » Jičín ; Mladá Boleslav ; Semily

hrad Kost

Okružní trasa v oblasti Jičínské pahorkatiny  a CHKO Český ráj,  vedená po  dobrých silnicích a zpevněných cestách    z obce  Konecchlumí   přes  vyznačené  body:   https://mapy.cz/s/2GfOa

Z obce Konecchlumí  od  obecního úřadu  vyjíždíme   na západ  do obce Kováč a tam vpravo přes Butoves  do obce Jičíněves a mírně  vpravo přes  silnici č. 32 a dál přes obec Střevač  a pak přes  silnici č. 16b do nměstečka Sobotka  a dál  na  severozápad  přes obec  Podkost a kolem hradu Kost  a přes  Srbsko do obce Branžež  a  za ním  odbočka vpravo   a po turistické zelené  přes  osadu  Mužský, kolem vrchu Mužský  až na místo  Krásná Vyhlídka.  Po občerstvení  zpět  na  odbočku Skalka-vrch  a vpravo  do obce Zásadka  a vpravo  po cyklo-4009 přes  obec  Dneboh,  kolem  Drábských světniček  až k rybníku Žabakor  a před ním   vpravo  a  se  stáčíme  vlevo  k silnici č. 279 a  vpravo  po ní  přes  Žďár  do obce  Žehrov,  vlevo  na okraj  obce  Olešnice  a  ostře vpravo  přes obešc Vyskeř  a kolem zámku  Hrubá Skála  do obce  Hrubá Skála  a  rovně přes    silnici č.  35 a přes obec  Roudný, Leskovec, Radostná a dál  stoupáme  přes  obec  Kozákov do obce Bačov a vlevo a  vystoupáme   na  vrch Kozákov  a  rovně  přes  vrch   a na další  odbočce  ostře vpravo   a po úbočí  do obce Komárov  a  rovně  opět   do obce  Bačov  a   vpravo   do obce  Kozákov  a tam vlevo  po cyklo-4176  přes obec Tatobity  do obce Žernov  a dál  vlevo  přes    Křečovice, Bitouchov  a Rváč  do městečka   Lomnice nad Popelkoub   a tam  vpravo   a vystoupat  na  Chlum  a  rovně  přes  obec Kyje    do  obce Železnice  a  tam  vlevo   přes  Soběraz,  obec Dřevěnice, přes  silnici č. 16  do  obce  Choteč  a  vpravo  přes  Mlázovice    zpět   do obce  Konecchlumí,  odkud jsme   vyjížděli.

Tour Galerie

Tour Karte und Höhenprofil

Kommentare abgeben

Möchtest du einen Kommentar abgeben?