103179 Résultats des recherches actuelles
TrackRank au moins. 3

Tour #163409: Týniště n.O. -Kvasiny -Kačerov -Šediviny -Šerlich -Mezivrší -Zdobnice -Rychno...

Catégorie: Trekkingbike
Czech Republic » Královéhradecký kraj (Königgrätz) » Orlické hory a podhůří » Rychnov nad Kněžnou

Masarykova chata na Šerlichu

Náročnější  okružní trasa z  orlického podhůří  přes Orlické hory    vedená  po  silnicích a dobrých pevných cestách   z  Týniště nad Orlicí   přes  vyznačené průjezdní body :    https://mapy.cz/s/2DqFT

Týniště nad Orlicí,  kemp Písák,  vyjíždíme na sever po silnici  č. 304 do obce  Křivice  a tam vpravo   na vrch Ostašovice a tam vlevo  po cyklo-4241  přes  Ježkovice, Uhřínovice, Černíkovice, Solnice a Kvasiny až na   rozcestí k osadě Slavěnka a tam vpravo  po cyklo-4242 přes obec Lukavice a vlevo přes  Proroubky  vystoupat na Kačerov a vlevo do Uhřinova a vlevo sjet   do obce Skuhrov nad bělou a tam vpravo po cyklo-4243 vystoupat  kolem Prázovy  boudy   a kolem kostela Šediviny   až na křižovatku  Plasnice a tam  vpravo po  po silnici č. 310  přes  obec Deštné v Orlických horách  až do části  Zákoutí  a mírně vlevo  po silnici č. 311  vystoupat  do sedla Šerlichu  a tam vlevo   krátká odbočka   na vrch Šerlich  k  Masarykově  chatě,  kde  je dobrá možnost občerstvení a  jídla,   pak  jedeme dál   silnici  č. 311  sjíždíme  přes   Bedřichovku  a obec  Orlické Záhoří   a za ní  na křižovatce  vpravo  po cyklo-4075  vystoupat  na  Mezivrší  a sjet  do obce  Říčky v Orlických horách  a tam   vpravo  po  cyklo-4070  do  obce  Zdobnice  a  vlevo   po  silnici č. 310  na  křižovatku   a tam  ostře  vpravo   po silnici č. 318   kolem  Kovárny  až na    rozcestí Nad Kovárnou a  vlevo   přes obec   Rampuše  opět k silnici  č.  318  a vpravo po ní  přes   město Rychnov nad Kněžnou  a  silnici č. 14 a  pak přes  obec Lokot  do   do obce  Třebešov   a vlevo  přes  obec  Ledské  a Rašovice    zpět    do  městečka   Týniště nad Orlicí  ke kempu Píwsák,  odkud jsme vyjížděli.

Galerie du tour

Carte du tour et altitude