Login

Forgot your login?

Cookies have to be accepted!
Your browser's cookie functionality is disabled. Please enable this functionality.

Not a member yet?

Register now
Login

Available for registred users only

Log in to use this feature.

Forgot your login?

Cookies have to be accepted!

Not a member yet?

• Track data sheet
  • Directions
  • Downloads

Okružní trasa v oblasti pohoří Orlické hory   vedená  z  parkoviště  sedla vrchu Šerlich  po  cestách a pěšinách různého provedení a obtížnosti  po  hřebeni  většiny  délky   Orlických hor  přes  vyznačené  průjezdní body :  https://mapy.cz/s/3iz1I

Z  parkoviště  na  hřebeni  v sedle   Šerlichu  jedeme  vlevo 160 m po  silnici  č. 311  na  rozcestí  sedlo Šerlich a tam  vlevo  po  hřebenové  cyklo-4071  vyjedeme   na  rozcestí Velká Deštná (nejvyšší vyrchol Orlických hor) a  rovně neznačenou cestou k turistické zelené   a  vlevo  po zelené  sjíždíme  k modré tam ostře vlevo  po turistické modré 2,1 km   na neznačené  rozcestí a tam  vpravo  neznačenými stezkami  přes  vrch Jelenka  a po  úbočí vrchu Koruna  sjíždíme k asfaltové cestě  do  údolí  Čertův Důl a tam vpravo  po  turistické modré 550 m na  rozcestí a vlevo  z modré   jedeme 2,5 km   ke  žluté  a  šikmo vlevo  přes  žlutou  neznačenou cewstou    ke  sjezdovce  Zakletý ,  přes   žlutou a  přes   sjezdovku  vystoupáme  na  rozcestí  Mezivrší - Anenaská  a  dál  rovně   po  turistické  žluté  2,3  km  na  neznačené  rozcesetí  a vpravo  (rovně )  neznačenou cestou  2,9  km  k  hřebenové   červené  a  vpravo po  hřebenové cyklo-4071  a  turistické  červené   1,8 km  na  Anenský vrch   k  rozhledně  Anna,  rovně do lesa  přes  Anenský  vrch  neznačenými  pěšinami   se  stáčíme   vlevo po  úbočí  vrchu  opět  k  hřebenové červené    a  vpravo opět  po   turistické červené  7,4 km   přes  vrch  Merzivrší,   rozcestí Mezivrší - Anenská,  rozcestí Pěticestí, kolem  Kunštátské kaple   až na  vrch   Tetřevec   a tam  vlevo    neznačenou  pěšinou  340 m  k asfaltové  hřebenové cestě a  vpravo po  ní a po cyklo-4071  jedeme 6,4  km   přes  rozcestí  Pod Homolí  a  Pod  Jelenkou  vystoupat  na  vrch  a   rozcestí   Velká Deštná  a  tam  rovně  po  turistické  zelené   430 m   přes  samotný  vrchol  Velká Deštná  a sjedeme  na   neznačené  rozcestí a tam vpravo   neznačenou  cestou  2,4 km   se  stáčíme  vpravo  po  úbočí  Velká  Deštná a  úbočí  Malá Deštná  opět  k  asfaltové  hřebenové  cestě   a tam vpravo  po ní  330 m  na  neznačenou a málo  zřetelnou  odbočku  vlevo  a  pěšinou  s   potřebnou opatrností   sjedeme  na parkoviště   v sedle  Šerlichu   a  pokračujeme  v cestě    rovně  přes  silnici  č.  311  a  vlevo  po  turistické  žluté  k  horskému  hotelu  Masarykova  chata   na vrchu Šerlich   a  dál   rovně   po  turistické  červené   asi  420 m  a  tam  vpravo přes  státní hranici  do Polska  a hned za hranicí  vlevo   podél  hranice  neznačenými cestami  2,3 km  k  zelené  a  vlevo po  turisticé zelené 1,1 km  vystoupat   na vrch  Orlica a  vlevo  přes  státní  hranici    na  vrch  Mezivrší - Orlica  a  dál  rovně  po  červené odbočce  asi  50 m  k  hřebenové   na  rozcestí  Mezivrší  a  vpravo  po  turistické červené    sjíždíme  1000 m  přers  vrch  Ostružník  na neznačené  rozcestí   a tam  vlevo  Řivnáčovou cestou   vystoupat  na  Polomský kopec a  něj  dál  rovně  neznačenou  a  málo  zřetelnou pěšinou  lesem  k  asfaltové  hřebenové cestě  a na  rozcestí  Pod  Sedloňovským vrchem   a  rovně    po  zelené   k  modré  na  rozcestí  Sedloňovský Černý kříž  a tam vlevo  po turistické modré  sjedeme  1,4 km k hotelu  Šerlišský mlýn a  odtud  vpravo   stále  po  modré   ještě  1,8 km  k  zelené  na  rozcestí   Nad Národním domem   a tam vpravo  po  turistické  zelené   4,3 km  k  hřebenové  červené   na  rozcestí   Polomské  sedlo   a  tam  vpravo  po   turistické  červené    3,6 km   přes   vrch  Šerlich     jedeme  zpět   k  silnici  č. 311   a   k  parkovišti    v sedle  Šerlichu,  odkud  jsme vyjížděli.

Tour gallery

Tour map and elevation profile

• Open Street Map
  • Google
Minimum height 779 m Maximum height 1112 m Detailed view

More about the tour author

Lelek
Member since 2009

Send private message

Comments

Začátek a konec  trasy :   hřeben pohoří  Orlické hory,   sedlo Šerlich,  parkoviště  u  silnice  č. 311