103182 Ergebnisse zur aktuellen Sucheinstellung
TrackRank mind. 3

Tour #165550: Orlické h.: Lukavice -Kačerov -Vel.Deštná -Šerlich -Deštné -Zámeček

Kategorie: Mountainbike
Tschechien » Královéhradecký kraj (Königgrätz) » Orlické hory » Rychnov nad Kněžnou

Kačerov, kostel a volkschule

Náročnější okružní trasa v oblasti Orlických hor  vedená  z obce Lukavice  na Polomské sedlo   po cestách a pěšinách  různého provedení a obtížnosti   přes  vyznačené  průjezdní body :   https://mapy.cz/s/338Kx

Obec Lukavice,  z parkoviště u obecního úřadu a proti hospodě  vyjíždíme   vlevo na sever  obcí   po turistické zelené  1,3 km  a  dál  rovně  po neznačené cestě 1,5 km a tam ostře vlevo nezpevněnou cestou přes  říčku Kněžná k silnici  a vlevo  po ní 640 m a ostře vpravo polní cestou do obce  Liberk  a tam vlevo po turistické modré a  vystoupat po modré  a přes obec Kačerov  až k červené  na  rozcestí Nad Zdobnicí  a tam vlevo  po červené  k Bývalé škole a na rozcestí Kamenec  a tam vlevo po silnici  510 m a ostře  vpravo  neznačenými cestami  do Čertova dolu k modré  a vlevo po turistické modré  stoupáme  Čertovým dolem  na rozcestí Pod Homolí  a na první odbočce vlevo a stoupáme na vrchol Koruna  a dál  rovně  po neznačené  přes vrch Jelenka až k modré a  asfaltové cestě a tam vpravo po asfaltu  na rozcestí  Pod Jelenkou  a tam vlevo  po asfaltu  vystoupat  až k zelené na rozcestí Velká Deštná   a tam  rovně  po zelené  430 m  přes  nejvyšší vrchol Orlických hor  Velká Deštná   na  neznačené  rozcestí a tam vpravo  a  stále   rovně  (mírně vpravo)  k červené  a  asfaltové cestě   a tam  vlevo   po turistické červené  (po asfaltu)  sjedeme   do sedla Šerlichu a  a rovně přes  silnici č. 311  a  stále po červené  k Masarykově chatě,  kde je  dobrá možnost občerstvení  a  dál  po turistické červené  přes  vrch Šerlich  až na   rozcestí  Polomské sedloa tam  vlevo  po turistické zelené  na  rozcestí Sedloňovský Černý kříž  a  tam  vlevo  po modré  kolem Černého kříže   a sjedeme  k horské chatě Šerlišský mlýn  a tam  vpravo  dál  po modré  přes   rozcestí  Nad Národním domem a sjedeme  s potřebnou opatrností  k silnici  do obce Deštné v Orlických horách, přes  silnici  a  od  silnice  dál   po zelené   vystoupat   přes  sjezdovku   na  rozcestí  Nad sv. Matoušem  a  dál  rovně   po turistické žluté  na  rozcestí  k penzionu  Zámeček  a  tam  vlevo  po asfaltové cestě a zelené  830 m  a tam  vpravo  z asfaltu a ze  zelené   lesní cestou  1,3 km   ke  žluté  a k prameni  říčky  Kněžná a  tam  vpravo  po  žluté  a  sjedeme  k zelené  na  rozcestí  Podolí  a tam  vlevo a po zelené  sjíždíme  přes   rozcestí  Polanka  a  osadu  Benátky  až  do obce  Lukavice  a  zpět  k hospodě  naproti  obecního úřadu,  odkud jsme  vyjížděli.

Tour Galerie

Tour Karte und Höhenprofil

Kommentare abgeben

Möchtest du einen Kommentar abgeben?