100695 Ergebnisse zur aktuellen Sucheinstellung map
TrackRank mind. 3

Tour #162074: Hradec Král. -Lanžov -Zvičina -Debrné -Dvůr Králové n.L. -Hřibojedy -Neděliště

Kategorie: Trekkingbike
Tschechien » Královéhradecký kraj (Königgrätz) » Východolabská tabule a Krkonošské podhůří » Hradec Králové ; Trutnov

Raisova chata a vysilače na vrchu Zvičina

Okružní trasa z Hradce Králové, části Moravské předměstí,  vedená  po dobrých cestách a silnicích  v oblasti  Východolabské tabule a Krkonošského podhůří   přes  průjezdní body :   https://mapy.cz/s/2jnpe

Z Hradce Králové,  části Moravské předměstí  vyjíždíme na sever  přews  část Třebeš ulicí Zborovská  a  po Moravském mostě přes  řeku Orlice a pak vlevo  po Pražském mostě přes řeku Labe a dál  na severovýchod  přes vnitřní  město, část   Plácky a Plotiště  nad Labem  do obce Předměřice nad Labem a tam vlevo  a přes silnici č. 33 na kraj obce Světí a vpravo  přes obec Neděliště do Máslojedy a tam vpravo  a po silnici č. 325 přes obce Hoříněves, Žiželeves, Velký Vřešťov, Lanžov, Doubravice a přes  silnici č. 300 do obce  Bílá Třemešná a na jejím konci  vlevo  a podjezdem pod železniční tratí  a stoupáme  do obce Třebihošť  a  vpravo  qa stoupúáme  do obce Zvičina  a na jejím začátku  vpravo a stoupáme na vrch  Zvičina  ke kostelu  a  Raisově chatě s možností  občerstvení. Pokračujeme v cestě a  sjedeme zpět  do obce Zvičina a vpravo  po cyklo-4086 sjíždíme  do obce Horní Brusnice  a dál rovně po cyklo-4086  přes obec Mostek  do obce Debrné  a tam vpravo  přes řeku Labe a  vpravo   po wsilnici  č. 299 jedeme podél Labe přes Nemojov  do města Dvůr Králové  nad Labem, jedeme  přes  město  směr  Kuks   do obce Žireč  a vpravo po cyklo-4085 stoupáme  do obce Hřibojedy  a dál  do obce Dubenec  a vpravo  do obce Lanžov  a tam vlevo  a po  silnici č. 325  a  po stejné  trase  se vracíme   zpět  do Hradce Králové  a části Moravské předměstí,  odkud jsme vyjížděli.

Tour Galerie

Tour Karte und Höhenprofil

Kommentare abgeben

Möchtest du einen Kommentar abgeben?