101542 Ergebnisse zur aktuellen Sucheinstellung
TrackRank mind. 3

Tour #161893: Hradec Král -okolo Hradce přes Opatovice, Hrádek a Černilov

Kategorie: Trekkingbike
Tschechien » Královéhradecký kraj (Königgrätz) » okolí města Hradec Králové » Hradec Králové

Šrámův kříž u obce Rozběřice

Okružní trasa  okolo Hradce Králové vedená  z Moravského předměstí po  málo frekventovaných  silnicích  a  dobrých zpevněných cestách.   Mapa  :  https://mapy.cz/s/2gJ8b

Vyjíždíme od restaurace U Kocoura  a  jedeme na východ  ulicí Palachova a pak vpravo ulicí Milady Horákové a Pod Strání  do části Nový Hradec as  rovně   do lesa  a kolem rybníku Biřička  k hájovně  na rozcestí U Kříže tam vpravo do obce Vysoká nad Labem  a dál na západ   po cyklo-4039 přes řeku Labe  do obce Opatovice nad Labem a  vpravo  do obce Libišany, přes silnici č. 333 a nadjezdem přes dálnici č. 11 a přes obec  Sedlice do Hubenice a tam vpravo  na sever  přes obec  Lhota pod Libčany ,  přes  silnici č. 611 do obce Libčany a dál  rovně po cyklo-4200 přes Radíkovice do obce Hrádek  a dál po cyklo-18  kolem zámku Hrádek u Nechanic  do městečka Nechanice a tam  vpravo na východ  do obce Lubno a  rovně  přes obec Popovice do Třesovice a vpravo do Střezetice a vlevo přes  železniční trať a silnici č. 35  a přes obec Rozběřice na okraj obce Neděliště,  rovně  a pak přžesd  silnici č. 33 do obce Předměřice nad Labem  a vlevo  do obce Lochenice  a vpravo k nželezniční zastávce  Lochenice, přes  třeťa  a přes řeku Labe  do obce Skalička  a za rybníčkem vpravo  po cyklo-4252 k rozcestí  a vlevo  po cyklo-4269  přes obec Bukovina na okraj obce Černilov a tam hned vpravo  a pak přes  silnici č. 308  do obce  Divec, na konci obce na křižovatce  vpravo  do obce  Slatina  a na první křižovatce  vlevo   a  rovně  a přes  silnici č. 11 do části Svinárky  a rovně  a pak vpravo  přes  řeku  Orlice  do části Svinary  na  křižovatku a tam vpravo 380 m  a vlevo ulicí Větrná  k  lesu  a  rovně   na rozcestí U Svinar  k lesní občerstvovně  U Pytláka  a  tam   vlevo  po  turistické  žluté k asfaltové  cestě  a vpravo  po  cyklo-4196  na  rozcestí Nový Hradec  a  dál rovně   po turistické zelené po  lávce  nad   silnicí  č. 35  do  části Nový Hradec  a  vpravo stále po  zelené  přesd  Kluky   až  Pod kopec sv. Jána  a vpravo  na okraj  části  Moravské předměstí a vpravo kolem sídliště  zpět  k restauraci  U Kocoura,  odkud jsme vyjížděli.

Tour Galerie

Tour Karte und Höhenprofil

Kommentare abgeben

Möchtest du einen Kommentar abgeben?